پاورپوينت پژوهش هاي مصرف کننده
پاورپوينت پژوهش هاي مصرف کننده در 23 اسلايد زيبا و قابل ويرايش با فرمت pptx
مشخصات فايل
تعداد صفحات
23
حجم
1318/990 کيلوبايت
فرمت فايل اصلي
pptx
توضيحات کامل
پاورپوينت پژوهش هاي مصرف کننده در 23 اسلايد زيبا و قابل ويرايش با فرمت pptx
فهرست مطالب
مقدمه
مقايسه بين پژوهش بازاريابي و پژوهش مصرف کننده
تحقيق مشتري
روشهاي پژوهش رفتار مصرف کننده
تحقيق کمي
نقاط قوت تحقيق کمي
نقاط ضعف تحقيق کمي
تحقيق کيفي
تفاوت روش کمي و کيفي
ترکيب يافته هاي تحقيق کمي و کيفي
گامهاي اصلي فرايند تحقيق مصرف کننده
قسمتي از متن
به منظور دستيابي به موفقيت، يک شرکت ميبايست نيازهاي گروه هاي خاص مصرف کنندگان را درک کند و سپس اين نيازها راهمانطور که يافته هاي تحقيق بازاريابي به منظور بهبود تصميم گيريهاي مديريتي مورد استفاده قرار ميگيرد،يافته هاي تحقيق مصرف کننده نيز مورد استفاده ميباشد. مطالعه رفتار مصرف کننده،در تمامي شاخه هاي آن،بازاريابان را قادر مي سازد که پيش بيني کنند که مصرف کنندگان چگونه به پيام هاي ترفيعي واکنش نشان مي دهند و دريابند که چرا آنها تصميمات خريدي که انجام مي دهند را مي گيرند.
تحقيق مصرف کننده زير مجموعه منحصر به فردي از تحقيق بازاريابي است،که شايستگي استفاده از روشهاي تحقيق تخصصي به منظور جمع آوري داده هاي مشتري را دارد.تحقيق مصرف کننده بازاريابان را قادر به مطالعه و فهم نيازها و خواسته هاي مصرف کننده مي سازد، و اينکه آنها چگونه تصميمات مصرف را ميگيرند.
توجه: پاورپوينت تهيه شده بسيار کامل و قابل ويرايش بوده و در تهيه آن، کليه اصول و علائم نگارشي و چيدمان جمله بندي رعايت شده و به راحتي و به دلخواه مي توان قالب آن را تغيير داد.